sobota, 28 lutego 2015

Sexowny make-up??;)

Dobry wieczór;)
Miałam dziś bardzo leniwy dzień, ale o 19.00 zrobiłam make-up w stylu arabskim;) Mój chłopak stwierdził, że nie mam go zmywać ponieważ wyglądam bardzo seksownie;p chciałam napisać dziś post o konturowaniu twarzy ale naprawdę nie mam aż tak dużej weny więc zrobię to jutro;) Dzisiaj pokaże co urodziło się w mojej głowie w ten leniwy dzień;)

A wiec do dzieła ;)

Zaczęłam od oczu;) nakleiłam taśmę przy zewnętrznych kącikach oczu po czym nałożyłam bazę "Essence"I'm stage na całą powiekę.

Cienie, których użyłam to "Avon" mocha late i pomarańcz i żółty z palety "Meis".

Eyeliner, a raczej eyeliner'ów, bo użyłam ich kilu:
-" Rimmel" w żelu,
-"Rimmel" Glam'Eyes,
-"Meis" w pisaku.

Masakra:
-"Max Factor" misterpicemax,
-"Rimmel" wonderfull.

Twarz:

-korektor "Avon",
-brązer w kamieniu "Meis".






 Brylanciki wymyśliłam w ostatniej chwili;) Zostały przyklejone na klej do rzęs "Duo" ;)
Podoba wam się taki mocny make-up?
Czy któraś z was odważyłaby się w nim wyjść na miasto??
Ja jak najbardziej;)
Czekam na opinie;)
Dobrej nocy;)
Jeesy9 ;*

3 komentarze: