niedziela, 1 marca 2015

Make-up ala małpiatka;)

Dobry wieczór wszystkim;)
Ciężki dzień:( Nie ma to jak choroby rodzinne i przesiadywanie w poczekalni szpitalnej kilka godzin;( jedna mam nadzieje, że wszystko będzie dobrze;)

W tą wolną niedziele postanowiłam zrobić nake-up , który dawno temu zobaczyłam na jakimś instagramie, teraz naprawdę nie pamiętam nazwy ale poszperałam w wujku Google i oczywiscie znalazłam podobne zdjęcie z tym makijażem;) Czyli dziś nie mój pomysł, a małpiatka;p 

Na sam początek wstawiam zdjęcie oryginału i uprzedzam, że mój aparat nie pokazuje tak żywych kolorów;)
 Tak naprawdę chodziło tylko o oczy wiec nie zwracajcie uwagi na twarz;)
Miałam nałożony tylko krem BB z Astora.

Na powiekę nalożyłam korektor z "Essence".

Oczy:
-cienie: paleta "Meis",
-eyeliner Glama'Eyes " Rimmel",
-cudo nazwane magicznym eyelinerem "Avon".
-maskara " Max factor".



Dla lepszego efektu dodalam czerwień na ustach.
Obrysowałam je czerwoną konturówką i wypełniłam czerwoną pomadką nakładana pędzelkiem od kącika ust do wzniesienia, tak aby nadmiar nie osadzał się w kącikach;)
By lepiej się trzymała oraz wyglądała na matowa grubszym pędzelkiem posypałam usta czerwonym cieniem;)



I jak się wam podoba efekt końcowy?
Sprostałam zadaniu;)??
Dobranoc:)
Jeesy9;*

27 komentarzy:

  1. Kocham takie wyraziste,biżuteryjne makijaże <3 Masz piękne usta!

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, bardzo oryginalny :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś Śliczna!
    Kochana co powiesz na wspólną obserwacje?
    Zacznij a napewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. oryginalny i odważny, ciekawie się prezentuje! pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej prze pięknieeeeeee :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej prze pięknieeeeeee :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie :) wpadam z rewizytą.
    obserwujemy?? Ja już, czekam na Ciebie

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna cera! Wow! Astor ma tak jasny krem BB?

    OdpowiedzUsuń
  9. Oko super!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. woo! genialny. chciałabym tak malowac :)

    OdpowiedzUsuń