środa, 25 lutego 2015

A może delikatnie?

Dzień dobry:)
Dziś brałam udział, jako członek jury, w konkursie karaoke dla dzieci organizowanym przez moja gminę.
Stwierdziłam, że zrobię trochę dokładniejszy make-up niż zazwyczaj (czyt. Eyeliner i masakra:p) i zrobiłam szybki i lekki makijaż;)

Oczy:
-cienie: "Miss sporty" 113 Classy i "Secret" Trio black;
-Eyeliner "Rimmel" Glam'Eyes black,
-maskara "Max Factor".

Brwi:
-cień " Maybelline" expertwear mono, chocolate chic.

Twarz:
-korektor "Essence",
-podkład " Rimmel" Stały Matte, ivory;
-brązer w kamieniu "Mesi"
-róż w kamieniu "Astor" Brown Berry.

Usta:
-szminka "Golden Rose" Velvet Matte 03.





                            Pozdrawiam;)
                                  Jeesy9;*

7 komentarzy:

  1. Podobają mi się takie delikatne makijaże, dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci taki makijaz pasuje :)

    www.blizniaczki-laskowskie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest przepiękny. Zawsze wolę bardziej podkreślić oczy niż usta i ten makijaż trafił w moje gusta w 100%! Może jutro zmaluję coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń