niedziela, 15 marca 2015

Czarno-biała kreska

Cześć;)
Dawno nic nie wstawiałam, a to dlatego, że planuje wyprowadzkę z domku;) W końcu na swoje;) jestem strasznie podekscytowana i zajęta;)

Lubicie kreski?? Ja uwielbiam ;) dziś postawiłam na biel i czerń;) i...
Fioletowe usta ;) (paczka z www.kosmetykizameryki.pl dotarła i teraz mam zabawę z nowymi kolorami;).

Twarz:
-korektor Makeup REVOLUTION w płynie  Fair,
-puder Makeup REVOLUTION pressed powder.
-Brązer Mesi,
-róż NYC 653 Park Avenue Plum,

Oczy:
-biała kredka NYC 004 pure white,
-eyeliner Glam'Eyes,
-maskara Max Factor masterpiecemax,

Usta:
-czarna kredka Essence,
-niebieska kredka NYC 924 in the Navy,
- szminka Makeup REVOLUTION atomic shade fioletowa;)

I jak wam się podoba make-up???





Jak się podoba zostaw ślad;)

75 komentarzy:

  1. Fajne połączenie!
    Ja lubię kreski, ale jakoś nie chce mi się ich ostatnio robić, lenistwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He:) tak znam to;) mi zawsze wychodzą dwie inne ale zaczęłam to juz tolerować;)

      Usuń
  2. Wow... Niezle Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Ja kiedyś zawsze kreski malowałam a teraz tylko oakzyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. make up z ciemnymi ustami jest super :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o takiej biało-czarnej kompozycji w jakimś magazynie i bardzo mi się podoba :) sama oczywiście nie mam ręki do takich makijaży :(

    AngelinaCosmeticsBlog

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę jak Eva Longoria no nie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie intrygujące...Nietypowe i nie dla każdej z nas...Jednak przy ładnej buzi wygląda zjawiskowo:) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do obserwacji mojego bloga. Ja zostaję, bo chętnie zibaczę kolejne odsłony:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej świetnie! Żeby sama tak potrafiła! Pięknie <3

    Zachęcam do obserwowania również zaobserwuję http://www.fashionmint.pl/
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej! Przecudownie to wygląda! U mnie by się nie sprawdziło ale miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci pasuje taki kolor na ustach, wygląda imponująco ;)
    Zazdroszczę umiejętności w malowaniu, moje ograniczają się do zrobienia 2 krzywych kresek na oku :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor ust ciekawy i kreska fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfect make up!! Love it.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom



    OdpowiedzUsuń
  13. masz piękne usta!
    co do przeprowadzki...ja jestem na swoim juz 5 lat i to była najlepsza decyzja :) nie ma jak u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ świetne usta! Najbardziej mi się podobają właśnie one. Białe kreski to też ciekawe rozwiązanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odważnie ale zarazem ładnie, podoba mi sie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna ta kreska ;) a na usta napatrzeć się nie mogę <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. ta kreseczka wygląda bosko! niestety z moimi zdolnościami manualnymi nie ma szans na taki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny i schludny makijaż, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podwójna kreska wygląda fantastycznie. chętnie bym skorzystała z Twojego pomysłu, ale narysowanie jednej kreski na powiece jest dla mnie wyzwaniem, a co dopiero dwóch :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę, ja chyba dzisiaj zostawię sobie Twojego posta i będę ćwiczyła te kreski, bo moje to jakieś koślawe zawsze wychodzą grrrr :/
    Bardzo ładny make-up :)
    I zazdroszczę już tej wyprawadzki, mnie to już w wakacje czeka- tez nie mogę się doczekać :) hehe
    Udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. Kreska w każdym wydaniu prezentuje się dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny, jeszcze nie spotkałam się z podobną kreską :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. oo kurcze taka podwójna kreska jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pewnie ciężko zrobić. Efekt genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kreska świetna! I choć to dość oczywiste połączenie kolorów, ja nigdy na taki pomysł nie wpadłam. Super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. prawdziwa magia makijażu jak widzę :D zjawiskowe usta *.*
    http://www.carolinestylefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pierwszym zdjęciu masz genialne usta :)
    Makijaże są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię kredki do oczu, mogą ładnie podkreślić oko, używam prawie codziennie ;)
    Zapraszam do mnie: sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny makijaż ;) Usta na piewszych zdjęciach wyglądają jak ombre! ♥
    Bardzo ciekawy blog, chętnie do Ciebie wrócę i zapraszam też do siebie, może wspolna obserwacja?
    Pozdrawiam;*
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. I really like your looks especially the one with the blue/violet lips. ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaskakujący efekt! wypróbuję na sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie <3 i genialna ta fioletowa szminka, też mam kilka w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Love the makeup!

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  34. Taka czarnobiała kreska wygląda perfekcyjnie! jeszcze bardziej podkreśla oczko - usta to jednak nie moje klimaty, ale do jakiejś stylizowanej sesji byłyby boskie :)
    Też czeka mnie przeprowadzka... doczekać się nie umiem!

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie świetne usta i ta kreska <3 genalny makijaż

    Mogłybyśmy prosić o kliki w linki w nowym poście?
    --> http://toloveyourselff.blogspot.com/2015/03/wishist-choies.html
    Mamy nadzieję, że możemy na Ciebie liczyć! ;) Z góry dziękujemy <3

    ps.obserwujemy i liczymy na rewanżyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny pomysł, Twoje oko wygląda cudnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna ta kreska, cudowny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale piekne usta na pierwszym zdjeciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się !
    Zapraszam, zostaw coś po sobie :)
    Byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała. :)
    http://kodalinephotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Cały make up bardzo na TAK! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. niesamowity makijaż!
    ja kreski lubie ale malowac nie umiem;(
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny makeup!

    zapraszam www.uangels.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
  43. magiczne kreski, usta niebiańskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. mmm jaki make uP!!!!obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  45. Fantastyczny make-up, Twoja kreska jest perfekcyjna, no i te usta :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kreska bardzo ładna :)
    Usta dość mocne, intensywne.

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczne te biało czarne usta:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super pomysł ! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. pierwszy raz widzę taki pomysł,jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Your makeup skills are on point!!!

    Love,
    www.loyaltofashion.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny pomysł z tymi kreskami :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam kreski, nie spotkałam się jeszcze z taką wersją ;) Usta na pierwszych dwóch zdjęciach bardzo ładnie umalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wygląda bardzo oryginalnie :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny blog !
    Zapraszam serdecznie na swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ach te usta! :) Jak dla mnie bomba! :) Usta im bardziej odjechane, tym lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Love both looks, especially the second one! You look great!

    OdpowiedzUsuń