piątek, 27 lutego 2015

Golden Rose

Witam;)
Dziś przedstawie prosty dzienny make-up wykonany beżami i brązami. Dlaczego taki, a nie inny? Ponieważ testowałam szminke Golden Rose z serii Velvet Matte, o numerze 03 i chciałam coś delikatnego;)
Zamówiłam ją z internetu ze strony Golden Rose, kolor na zdjęciu wyglądał jak delikatny róż, rzeczywiście dostałam kolor ktory, wogóle nie przypominał tego ze zdjęcia zamieszczonego na stronie. Jest jakby beż z rudym. Nie odesłałam jej. Spodobał mi się tak delikatny kolor.
Sztyft jest w ładnym opakowaniu, chociaż jest ruchomy i przy wysówaniu pomadka chaczy o brzegi. Jednak to tylko szczegół.
Wszyscy chwalą szminki od GR więc sama chciałam spróbować czy rzeczywiście są tak dobre i przekonałam się, że rzeczywiście są;). Kolor utrzymuje się do 7-8 godzin (jedzenie i picie). Po nałożeniu szminki na usta nie czuć nie przyjemnego klejenia czy uczucia ciężkości, szybko wysycha i staje się matowa.
Ogólnie naprawdę przypadła mi do gustu i uważam, że gdyby miała lepsze opakowanie mogłaby kosztować o wile wiecej niż 12 zł.

Make-up na zdjęciach;

Twarz:
-korektor "Avon",
-brązer w kamieniu "Meis".

Oczy:
-cień " Maybelleine" mono, Chocolate chic.
-paletka "Revolution",
-Eyeliner " Rimmel" w żelu,
-maskara "Max Factor".






A wy o myślicie o pomadkach Golden Rose? Czy macie jakieś zdanie na ich temat? Może macie do polecenia lepszą według was szminkę? Został po sobie ślad;) jeżeli cie znudzilam również dajcie mi znać;)
Życzę miłego wieczoru;) Jeesy9:*

7 komentarzy:

  1. pasuje Ci taka kolorystka makijażu i fajnie wygląda do twojego koloru włosów :) :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam kosmetyki golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, a pomadki megaa <3
    Zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam już chyba z 8 odcieni Velvet Matte, w tym właśnie 03 :) Uwielbiam te pomadki, ale jako że jestem pomadkoholiczką i mam tego sporo i wciąż chce nowe to niedługo mam w planach nabyć kilka z serii Vision, zwłaszcza, że doszło sporo nowych odcieni :D

    OdpowiedzUsuń