niedziela, 22 lutego 2015

orzeźwiajacy make-up;)

Cześć;)
Wczorajszy dzień był dla mnie wielce inspirujący;) kiedy tylko otworzyłam oczy przywitało mnie słońce i temperatura 8 stopni ;) Od razu w mojej główce zakwitł pomysł makijażu na sobotni dzień;) Poczułam wiosnę;) chciałam zrobić coś orzeźwiającego;) I tak też zaczęłam;)

Oczy:
-cień do powiek "Essence" w odcieniu limonki, oraz sypki cień "Secret" świecący;
-biała kredka do powiek "Essence", którą użyłam jako bazę pod cień;
-eyelainer "Rimmel London" Glama' eyes black;
-masakra "Rimmel London" Wonder'full 001 black.

Twarz:
-"Fit me 2in1" podkład w sztyfcie o podwójnym działaniu, Maybelline New York, 130 buff beige praline; jest to podkład, który do tej orzeźwiajacej kompozycji pasuje jak najbardziej ponieważ nie widać go na twarzy ma matowe wykończenie jedną jego wadą jest to że jest go mało bo tylko 9ml, ale uwielbiam go i polecam;)
-róż w kamieniu "Astor"

Usta:
-konturowka pink z nieznanej mi firmy,
-blyszczyk pink rose "Meis".

Zapraszam do znalezienia mnie na facebook:
https://m.facebook.com/jeesy929makeup?ref=m_notif&notif_t=like
Instagram: jeesy929
;)






                                   Jeesy9;*

1 komentarz: