czwartek, 5 marca 2015

jak dbać i malować usta

Cześć:)
Dziś post, który jest zainspirowany waszymi komentarzami;)
Wpis o moich ustach;) Jak je pielęgnuje, jak maluje i czy zawsze malowałam ;)

A wiec zacznijmy od początku;)
Jak pewnie każda dziewczyna miałam okres malowania ust bo to fajne, a wcale nie wyglądało to tak jak miało bo robiłam to nie umiejętnie:(

Potem zaprzestałam, zawsze jednak używałam błyszczyków i pomadek ochronnych.

W 2013 roku brałam udział w konkursie piękności po castingu kiedy udało mi się dostać do wojewódzkiej dziesiątki okazało się, że na drugi dzień ma odbyć się sesja zdjęciowa robiona przez prawdziwego fotografa i w makijażach wykonanych przez profesjonalną wizażystkę. Nie umiem opisać jak wielkie było moje podniecenie w tamtej chwili zawsze interesowałam się wizażem i czekałam na perfekcyjny make-up. Niestety moje podekscytowanie opadło kiedy zobaczyłam się w lustrze. Oczy były w porządku, nie wliczając osypującego się pudru dziecięcego na moich powiekach i policzkach, lecz moje usta wyglądały jak usta prostytutki z kiepskiego filmu. Pani wizażystka strasznie powiększyła moje usta i nadała im wściekle różowy kolor.
Byłam zrozpaczona, ale przyszedł mi z pomocą organizator konkursu;)

Dopiero od nie dawna zaczęłam sama je malować przy pomocy konturówki, pomadki i pędzelka. Upodobałam sobie żywe kolory: czerwony. Ciemne: brudne róże. Jasne: beże. Nie używam jaskrawych róży z prostej przyczyny... Nie jest mi w nich ładnie.

Zawsze przed po malowaniem ust nakładam na nie balsam do ust bądź krem nawilżający. Konturówkę nakładam od kącika do wzniesienia najpierw jedną i tak samo drugą stronę. Pomadkę nakładam pędzelkiem w taki sam sposób co konturówkę, aby nic nie osadzało mi się w kącikach ust.

Wydawałoby się, że to już koniec, prawda??
A jednak nie:)

Aby wzmocnić efekt płaskim pędzelkiem i jasnym matowym cieniem (cielistym, białym) maluje linie wokół ust.

Na szminkę nakładam cień o podobnym bądź tym samym kolorze, po co?? Aby pomadka była bardziej trwała i długo trzymała się na ustach ale i też dla zmatowienia ust;)

Jak wiadomo w tym sezonie modne są matowe usta;) Trochę cienia i nie potrzebne są nowe pomadki;)









Kilka zdjęć ☺na każdym chodzi o usta wiec nie przypatrujcie cie się za bardzo na całokształtowi;) 

I jak wam się podoba mój sposób na piękne usta?
I jakie są wasze?;)



55 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! :D melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. WSPANIALE!
    Wielkie pozdrowienia!!
    :*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny post! dzieki za inspiracje do stowrzenia perfekcyjnego makijazu ust :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używam tylko pomadek ochronnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam te triki, bo uwielbiam malować usta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. al ładne usta! ja też zaczęłam używać ostatnio pędzelka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje;) pędzelkiem jest dużo łatwiej;)

      Usuń
  7. Swietne porady, choc mi najbardziej podoba sie makijaz oczu z 1 zdjecia, cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. gdybym miała takie pełne wargi to każda szminka wyglądałaby cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez zawsze uzywam ochronnej pomadki, kontorowka i jazda z pomadka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na drugim zdjęciu wygrywa.... Elegancko i romantycznie zarazem :)

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne usta i kolory szminek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pretty make ups!
    Have a nice weekend dear,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  13. ja sobie własnie zrobiłam peeling do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Looking soooo gorgeous!! Love your make-up! :)

    New post on GIRL ABOUT TOWN BLOG
    FACEBOOK || BLOGLOVIN || INSTAGRAM || G +

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam soczyste kolory na ustach :)
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatne i rzetelne rady ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. z tymi ustami zawsze problem ja mam cały czas spierzchniete :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz cudowne usta! zastosuję Twoje sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz śliczne duże usta a Twoje sposoby na przedłużenie ich makijażu faktycznie przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń

  20. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3
    zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zostać charakteryzatorką czy też normalną wizażystką, można zawsze ;) wystarczy mieć trochę umiejętności manualnych, chęci i wytrwałości :)
    a tutaj u Cb potencjał i talent jest, więc szlifuj to :)
    powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wróżymy Ci wielką karierę wizażową:D

      Usuń
    2. He;) postarał się nie zawieść oczekiwań;) ;D

      Usuń
  22. Beautiful!! Love all looks ;)

    Besos y feliz semana mi ChicAdicta!
    www.piensaenchic.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Great looks!

    www.DeluxeFashionista.com

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne masz usta! każdy kolor wygląda na nich zniewalająco!

    OdpowiedzUsuń
  25. Sooo beautiful!! I love your make-up! :)

    I'd like to invite you to join a contest for a chance to win a trip for 2 to Bali, Indonesia! Mechanics are in a new post on GIRL ABOUT TOWN BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy post. ;) Usta są w końcu naszą wizytówką!

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawy post i piękne makijaże :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz cudne usta :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne triki, masz fantastyczne usta :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zawsze jeszcze najpierw robie peeling ust, zeby nie bylo zadnych brzydkich skórek :) I oczywiscie konieczna jest u mnie konturówka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Lovely makeup :)

    http://www.bisousnatasha.com/double-the-denim-doc/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi przydałby się filmik instruktażowy. Nigdy nie malowałam ust, ale ostatnio kupiłam sobie dwie pomadki i konturówkę... no nie wyszło mi perfekcyjnie musiałabym gdzieś podpatrzyć ;) Tobie to oczywiście wychodzi rewelacyjnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń